261783 idag...

656307524f7ebbc5e8b5cb36236efb9a.png

idag när jag inte kunde hålla mig att spela lite spel, call of duty 4 så ropade morsan..... Och när man kom ut till hallen såg man, en vaddå? Ja en Idiot-Bee=p jag hade listat ut att hon skulle kompensera med att komma, så smart som jag är=p men ja egentjigen inget att kompensera bara jag som är lite grinig av mig xD hon hade tydligen bakat marängtårta och bärit hit den från linköping =/ idioten gjorde att jag fick skuldkänslor =p söt hon är =) eller ja hon kom hit för att få massage av en blind person -_- och så klagade hon på att jag luktade illa=p

Hihi bees tårta va god tyckte jag =p allt som Bee lagar är gott i min tycke xD va lite väl sött men ja som jag xD så fick bee se min läskiga öga =p och se mig tåra för fullt, kan knappt titta i 10 min innan det tårar =p

Tyckte iaf att bee inte behövde baka en tårta och bära den hit hela vägen dessutom kostar tåget med -_- eller ja jag vet att hon saknar mig xD

Shit om man kan dö av att sova för mycket blir jag nog den första =p sover typ 80 procent av dagarna sen operationen =p

Hihi men kul att jag fick peta på min bee =) har inget att göra än att sova och äta samt lyssna på musik xD ville nästan binda fast henne så jag kan peta på henne hela dagen xD iallafall tack bee ^^ damn du glömde ju mata mig med apelsin -_-


Kommentarer
Postat av: becky

hahhaa, d va inte ens sjuk, varför ska du ha apelsin =P

2009-11-27 @ 18:52:23
Postat av: pee

jag behöver inte vara sjuk för att äta apelsin eller-.- ge mig bara, mata mig bara, jag vill ha, jag vill bli matad -.-

2009-11-27 @ 19:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0