261783 Klockan...

5dc4edbba21830432b27215416c3f084.png

Klockan har precis passerat 01 30, jag ligger i sängen och försöker slappna av. Det har varit en slitsam dag. I vanliga fall borde jag redan hamna i mina drömmar. Där det endast är min värld, en värld som jag har skapat, en värd där endast jag kan beröra.

Det är mörkt, försökte tända kvällslampan men inget hände, kontakten var väl av som alltid. Jag suckade till en aning men lät det vara. Jag hade ingen energi kvar till att resa mig ur sängen. Det kändes så bra vid sängen, och värmen som filten avger är underbar jamnfört mot kylan som piskar hårt mot fönstret gång på gång.

Det roliga med kvällar som sådana är att det inte finns något att göra än att sova. Dock kan du ej sova och tankarna forsar fram. Undra vad hon gör nu? Undra vad hon tänker på nu? Något så nära men ändå så långt, som min kompis bruka säga "att titta men inte röra" dålig exempel, jag vet.

Känner en aning ont i magen, tror att det är från dem stora muffinsen som jag åt innan, borde inte trycka ner mig två styckna på en gång. Dem var så underbara så jag kunde inte hålla mig.

Jag tror jag gillar mörkret en aning. Det enda jag känner, det enda jag ser är svart, inga kontraster, inga detaljer. Det gör att du kan koncentrerar dig bättre på fantasier och tankar som är oändliga.

Om ca 19 timmar har veckan nått sitt slut och en ny vecka sin börja, undra hur många omgångar denna cirkeln går? Ajuste, cirklar är oändliga, det är därför ringar är i cirkelform.

Om 19 timmar ligger jag på en okänd säng med främlingar i onykter form. Vet inte vad som händer under akten men något fruktande är det. Jag kommer säkert bli panikslagen och sticka där i från, redan tanken av platsen gör mig måillande, redan tanken gör mig knäsvag.

Undrar ibland varför vi måste följa naturens väg? Är det naturligt att gå denna stig? Är det ok att vara som andra? Är det viktig att smälta in sig? Är mänskligheten endast en egoistisk organism som tänker på sin överlevnad och kan göra allt för att upp nå sina egna behov?

Right en inlämngngsuppgift ska in imorgon, kul. Genom att följa det normala människovägen, kommer man verkligen att nå sin mål? Kommer du att bli nöjd? Söt hon är.

Jag önskade att jag kunde skaka loss innan, men av något anledning funkade det inte, helt enkelt.

Kekomori, lai yan. Varför? Hei gam galah

My drill will break through heaven and if there is a wall, i just have to pierce through it, amen

Sms

Livet är en gåta, gåtan har ej någon svar, varför vill man då svar finna?

Hick hick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0