261783 om...

15d293f586398e0d0a72fc5411fead0e.png

om 8 timmar från och med nu, ska jag kämpa mot min rädsla, eller det gör jag redan, kanske ta det första steget, ur det liv jag har nu. Om 8 timmar och 30 får jag panik, sedan ligger jag på en säng i peddohuset, en säng som finns för att skära på människor, blodets säng. Eller så kanske redan då, sover med en rädsla, sövd och pedofilerna kan göra vad dem vill med min sexiga kropp medan min skäl skriker av rädsla. Tentaklar (sladdar) får jag genom munnen och armarna, dem gör allt för att våldta mig..... Självklart tvingar dem mig att byta till deras sexiga kläder, grönt? Slemmigt.. Efter denna dag, om jag överlever gruppvåldtäcken så kanske gud ger mig en nytt liv, ett nytt syn på det mänskliga världen. Syn på darkness och gore ur denna värld.... Tragiska människor, tyvärr är jag en av dem, dock en modiferat en.

Min sista måltid som jag åt var yindjedjes kärleks muffins, tyvärr var jag bara tvungen att trycka i mig bägge xD åt minstonde kunde jag vara mätt innan stunden, innan jag drar till helvete så kunde jag äta något gott =) tack yindjedje det var underbart

Just nu funderar jag på vilken style jag ska skrika på imorn? Japansk eller amerikansk? Japaner skriker ju gulligare med kawaii style medans amerikanarna har hårdare ton, blir nog japansk. Kanske borde öva lite..ite ite, yamatte....

Just nu är rädslan redan över mig, och det är inte minimalt, utan kommer i stora mängder. Kroppen lyder inte, känner redan oron. Vill ha vatten men får ej dricka eller äta. Pulsen drar på max, hjärtat pumpar som om den aldrig har pumpat förr, känner en liten liten hunger som sprider sig runt magen. Vad är det jag är rädd för? Va det inte så jag ville? Get laid? Nu får jag ju chansen. Synd att jag ej kunde göra det jag ville innan dess, livet är alltid så, när du vill får du ej, när du ångrar dig får du fortf ej...... Saker och ting tappar betydelser, finns inget mer jag begär. Även om jag begär kommer det inte att inträffa nu, tyvärr, besvikelse? Nja betyder inget längre, behöver ej begäran behöver ej besvikelse.

Förlåt att vid det sista punkt så gör jag dig så, inte avsikt dock händer det bara. Ta inte åt dig, jag ville bara ha något minnes värd innan stunden. Önskade att jag kunde säga som det var, men tillsist hade jag ingen mood. Förlåt att du fick en sådan minne av mig. Jag är bara egoistisk, tänk om jag ändå kunde vara lite mer som offrade sig. Tyvärr jag gillar dig....

Får inte glömma kondomerna imorn xD man vet aldrig om dem har sjukdom. Life is a bitch....

Pee Pee Pee Pee Pee Pee


Kommentarer
Postat av: David

Vaddå, skall du besöka Sjukstugan? :P

2009-11-23 @ 02:10:02
Postat av: tess

JIA YOU JIA YOU..! :D

2009-11-23 @ 12:46:11
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: becky

haha, lägg av...va e d för inlägg =P

2009-11-23 @ 18:08:39
Postat av: Phuong

Som jag sa igår och imorse, det kommer att gå jättebra! Fan, akta så dom inte gör nåt så du blir ännu sexigare och becky får slåss om dig med andra tjejer :O :O :O Petäääär aja aja fighting!!!

2009-11-23 @ 19:12:03
Postat av: pee

haha vadå är jag itne tillrcäklig sexi ?XD

hahah ingen verkar tycka om denna inlägg, lika mycket som jag xD

2009-11-27 @ 16:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0