261783 shit.......

0-3a6e362b4188c41b3a3cf0e4b089b7a2.png

shit....... Nyligen åt jag mitt livs första omega 3 kapsel, åt 2 st. När jag väl skruvade av locket till burken märkte jag till min förskräckelse att varje kapsel var avlånga och stora -_- hur i helvete hade dem idioterna tänkt sig att man ska svälja sådana? Hihi fastade nästan i halsen xd jag var skit rädd att den skulle smälta i munnen eller att smaken sedan skulle komma från magen uppåt -_-! Men nu har jag åt minstonde fått i mig 1000mg fiskolja xD nu väntar det mig en bättre syn, koncentrations förmåga, ork, och bättre inlärningsförmåga xD

Oh pongi oh~, jag åt nyligen en friterad, skivade, bbq smaksatt potatis aka (chips) xD och vet du vad den smakade som? Mjo en amerikansk frukost med ägg och två köttbitar, avlånga stekta med mycket matfett xD det smakade exakt som bacon :p jag tryckte i mig 3 skivor sen lade jag undan påsen xD

Någon är elak och namnet på denna pers börjar på B och slutar på 2xE


Kommentarer
Postat av: becky

varför e personen elak ah :-o...personen e SJUK..du ska va snäll mot denne :-o

2009-11-12 @ 18:03:28
Postat av: Phuong

Oh pongi oh oh ohh pongi xD

2009-11-13 @ 18:15:30
Postat av: peetah

ja va ju snäll mot denna :p va lagade jok :P



ooohhh pongi OOOOOHH :P nej nu kom jag på det :p man säger ju oooh pongi oiiiii :P

2009-11-14 @ 13:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0