261783 som...

328ccb11b4955e588dbc876b80a521db.png

som ingen vet så gjorde jag en liten operation igår, det var en skelnings operation, tydligen hade jag en dold skelning när jag var mindre, som nu blev maximalt xD ja bäst är man på något iaf :p det skulle bli en operation med narkos och snittet skulle komma från ögon vitan? Skulle flytta, förkorta eller förlänga en muskel, minns ej vad xD

Ayia så nervös va jag inte i början, när jag åkte bil ner till linköping tidig på morgonen runt 6 så ville jag driva lite :p skickade runt ett sms och berättade att vissa betyde mycket xD haha visst jag fick svar av vissa med positivt svar, medan av andra "du ska inte ta sj mord va?" lol =p idioter tror ni jag begår sjmord eller =p sjmord är bara för dem svaga xD oh fick ett kul svar med "va?" haha vad är det som är svårt att fatta =p

Aiya fick iaf ett rum i sjukhuset och kläder som jag skulle byta om till, från en klänningsdräckt till kalsonger och låååååååååååååånga strumpor =p glömde ta kort =p det va sjukhus kläder jag mest är rädd för =p där började jag att bli nervös och få panik xD fick smärtstillande och lugnande tabletter, lugnande tabletten hjälpte inte mig så mycket xD

Ajuste det är första gången jag gör operation så panik borde man få =p när tiden var inne kom sjuksköterskan in med en rullstol och jag fick servis ner till underground där operationen skulle äga rum, skit läskig, hissen till hell xD kom in för operations avdelningen narkos läkare hälsade och jag dog nästan =p min tröstande sjuksköterska stack och jag rullade in till operations rummet =(

Shit det var fler människor där än jag trodde men ja redan där fick jag panik så minns inte så mycket xD minns bara vissa läkare hälsade haha alla var kvinnor xD HEAVEN men ja sen fick jag ligga på operations sängen, där började jag att skaka =p min ångest kom xD och så var det kallt.

Värre än jag trodde, det jag fruktade fick jag uppleva. det var verkligen skit läskig, ligga där i en operations säng med flera läkare runt om och i deras gröna dräckt med mask =/ kan dem inte ha rosa eller =p men ja vissa var nog söta =p jag vet inte jag var mer rädd för min kräksreflex som brukar komma när jag är vid en dålig situation än själva operationen haha narkos läkaren såg mig andas häftig =p trodde jag var rädd, men det var bara kräksreflexen jag motstog och var rädd över =p men kunde inte hålla mig, men gick över sen när den kom. Och hon erbjöd sig att jag kunde hålla hennes hand xD jag tror jag klämde sönder hennes hand xD sedan fick jag drops genom armen och ekg sladdar i brösten och air via mask sen så somnade jag =p minns inte ett skit

Väl när jag vaknade låg jag i en säng i ett rum och pratade med en läkare =p minns inte vad jag sa, men snackade massa bullshit med henne =p sedan fick jag åka in med sängen till mitt rum igen xD

Syrran berättade att jag var drogad av narkosen xD så fort jag kom ut ur operations rummet började jag att gap skratta i jämna mellan rum och berätta att jag fick hålla en läkares hand, jag ville göra om operationen och att någon var söt xD shit minns inte att jag så det =p fan sa säkert massa skit inne i operations rummet och på väg till vilorummet samt i rummet =p för syrran och morsan fick fick inte hänga med eller dem skulle äta så ingen vet nu vad jag babblade om än så mycket =p skit pinsamt =p men jag kände mig allmänt glad, gå på moln efteråt under hem vägen =p nu fattar jag varför folk drogar sig xD oh sen så av jag mc chicken tasty, den var den godaste burgaren jag ätit på länge kanske pga hunger hade inte ätit något på 13 timmar.... Och nu har jag ett värkande svullet rinnande rött sharingan som skaver xD


Kommentarer
Postat av: Phuong

Jag vill också ha narkos xD !!!!!!!!!!!!!

2009-11-25 @ 16:48:48
Postat av: becky

jag visste att du gjorde operationen xD

2009-11-25 @ 19:18:27
Postat av: David

Hehehe du lever ju xD



Förresten, har du skaffat långt hår? Känner ju knappt igen dig på bilden! :O

2009-11-25 @ 21:40:59
Postat av: tess

omg vilken historia sm xD men tur att du överlevde, för jag klarar mig inte utan min sm.. och en sista sak, du och din jevlaa mcdonalds xD

2009-11-25 @ 23:50:24
Postat av: yin djedje

Jaså, var det därför jag fick sms? :O jag som trodde du va sincere,skakar på huvudet ack så besviken :P Läskigt med operation, spec ögat...aahh ryser =/ modigt av dig didi, du får krya på dig så blir det mer muffins nästa gång ;)

2009-11-26 @ 18:37:44
Postat av: pee

Bee: du tror att du vet fast du inte vet xD



david: jag har alltid haft långt typ :p mjoo jag lever somehow :p



pongi: jag svar narkos är grym xD



Sm: vad vore mig utan mc donalds xD



yindjedje: hahah nej jag skrev det med sincere xD trodde värkligen att jag skulle få under hahhahh xD

2009-11-27 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0