261783 sovrum.....

4b0002cea68949bedc5f1c421429489d.png

sovrum..... Yepp många klagar att jag sällan vistas i skolan, åt andra sidan är det ju en faktum.

Jag är allmänt skoltrött och blir alltid trött i ögona. Här om dagen hittade jag ett rum eller ja ingen nyhet att det finns sovrum i skolan :p dock första gången jag testar ett xD
Skit soft jue xd väggutag och nattlampa, en stor toalett, papper på väggen, bord och två stolar xd haha så jag låg där med mobilladdaren i utaget och tittade på youtube med skolan nät xD skit härlig xd en motivation att gå till skolan :p

Dock vågade jag aldrig använda deras kuddar m.m har ju hört rykten om att studenter har sex på sådana rum :p nästa gång tar jag med egna stuff xD bosätta mig i skolan

För övrigt märkte jag att jag ändrar mig ganska ofta och nej jag är inte en sån bra kille som alla säger.. Eller ibland kan jag känna att jag är medan ibland en hel annan person :p

Se aldrig människor på det yttre


Kommentarer
Postat av: tess

jassåå så det är såhär sm's skolsovrum ser ut (a)

2009-11-04 @ 22:59:44
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: peetah

sm, jag har invaderat det rummet :P

2009-11-05 @ 15:22:21
Postat av: tess

hahah du borde nästan sätta upp en skylt utanför :O så alla vet att du bor där (a)

2009-11-05 @ 23:26:23
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: peetah

kanske en bra ide :P

2009-11-08 @ 18:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0