261783 två...

4276eb4edf810e017e0a58cfc730d063.png

två tema dagar om sex. Igår och idag var det sex och samlevnad i skolan =p både med utställning och föreläsning =p

Och eftersom en viss hamsap person ville dit men hade ingen att gå med ställde jag upp =p det visade sig att man lärde sig ganska mycket xD underhållande =p

Inte alls så farlig som jag hade förväntat mig =p utställningarna var information om olika saker och så fanns det en med homemade sexleksaker haha xd eller var det var =p hihi tyg organ xD så finns det sj klart riktiga leksaker med =p ångrar mig lite att jag inte skämde ut bee genom att peta på dem =p men ja det var skämmigt eftersom många satt ner och bara glodde på dem som gick förbi =p

Bdsm föreläsningen var tråkig =p kunde ju allt redan typ (allmänbildning xd) det roliga var när hon beskrev att man kunde använda stekspade som bdsm leksak xD det var roligt tyckte jag, kunde knappt hålla mig för skratt xd

Den andra föreläsningen om "kvinnliga organen" var intressant och skit rolig xd en av de roligaste föreläsningen jag varit på typ xD föreläsaren var underbar, bästa förlelarase ever xd tänk om man kunde alltid ha henne =p hon var rolig =p och ja Bee skrattade som ett as =p hon var nog den som skrattade mest där haha jag diggade "4 trappor uppåt och fönstret mot gatan" xd beskrivning av g-punktens ställe =p

Klitorist är en av de kroppsdelar med massiv nervändar=p dvs skit känslig =p och att det bara var toppen av "snoppen" xD mjo tjejer har nämligen en inbyggd snopp som kan vara från 7-10 cm xd hihi tjejer kan få erektion :p

Har lärt mig att sex inte alls behöver betyda enbart äcklig :p med massa bakterier och euw. Sex kan leda två personer närmare varandra, eftersom det krävs kommunikation och förståelse, respekt för varandra.... Mjo mysigt kan det med va :p sex betyder inte bara kön mot kön :p pussar och kramas är väl ett sätt :p

Oh en bild på något jag måste ha xD spargris som är så söt xd finns i svart och vitt =p köpa när jag ska på stan ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0