accident




oohhhh ohhhh ohhhh igår såg jag den nya filmen accident med louise kooo :P jag vet inte vad som for i mig men jag börjar tycka om louise koo som skådis :P hans komedi och kärleksfilner är ju ganska ok :P och denna film verkade skit intressant :p genom att bara titta på själva trailern så blev ju sjklart denna film, ett måste-see-film :P

titta sj på trailern, NI MÅSTE BARA SE TRAILEN och säg mig DEN VERKA BRA VA ?:P :


jag blev helt pumped up för att se denna med familjen xD fan att planera mörda någon utan att lämna spår efter sig och som gör så att det hela lyder som en olycka, låter inte det som en master piece ? och trailern e ju redan en master piece :P


till min besvikelse var det endast trailern som va bra :p alla scener från trailer är i stortsett alla scener som är bra från filmen -.- så i stora drag, har du sett trailen, förvänta dig inget mer xD
En annan sak som är se värdig va ju hot baben, man fick se naken bakifrån :P but nomore :P

jag slösade 1h 30 min på denna film -.- jag som hade förväntat mig SAW liknande eller dtlik -.- eller så va den för djupt flör mig :p tyckte det var quite tråkig :P kanske om det va lite mer action oså så skylle jag tycka om den :p

men jaa den får 5/10

Kommentarer
Postat av: Phuong

Louis Koo var rolig i nån serie..hm..kommer inte ihåg vad den heter men den är gammal, typ en av dom första sonija kwok var med i :P

2009-11-14 @ 13:40:42
Postat av: peetah

säkert den dära där han går tillbaka till då tiden :p

2009-11-16 @ 11:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0