kassaskåp

ni vet förr i tiden eller till och med numera, på filmer gömmer dem alltid sina värdesaker i en kassaskåp med en maffigt lössenord + ett secret hål bakom en tavla xD

ja när jag va mindre så tittade jag säkert för mkt på filmer :p så jag började få en vana XD att titta runt efter tavlor o kicka bakom dem xD först gjorde jag det hemma hos mig :p senare hos kusinerna XD och tillssit hos kompisarna ahhahahhah XD i know bad habbit xD men det va så rolig att leka skattjakt :p det är därför jah gillar one piece så mkt hahah xD

Kommentarer
Postat av: tess

HAHAH sm så gullig du är x)

2009-11-16 @ 14:11:11
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: peetah

jag är inte alls gullig xD

2009-11-16 @ 16:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0