lärare

tyra: min dagmamma eller rättare sagt min syrras dagmamma som jag besökte lite då o då :p hon va så trevlig xD hon va typ den första personen som gjorde att jag kände mig bekväm hos en främling, i love her ^^ dock tror jag inte hon finns kvar nu i denna värld =( ångrar mig att jag inte besöker henne oftare, sålde majblommer till henne en gång och hon blev ju så glad XD ibland önskar jag mig att jag kunde skita i att rädlsa eller ej och göra saker ändå, till exempel besöka olika personeer även om det leder till dead air, är för rädd att tråka ut olika personer eftersom jag allmänt är en ganska tystlåten människa ...


stina: hon var min första dagmamma ? hon var den första som gav mig fisk även om jag inte ville ha, tvingade mig  xD ahahah se redan vid den ålder hatade jag fisk XD hon va snäll när vi var på marknad eller rättare sagt hennes man var snäll xD köpte en leksaks bil åt mig xD och den älskade jag xD

magareta: minns jag inte så mkt av, min andra dagmamma :p mjoo jag tyckte att hennes dotter va söt xD hon va väl sisådrä 16-18 när jag va 5-6 xD mjoo minns en gång när bror min va med också o jag frågade vad det blev för mat XD hon svarade FISK, jag gick in i rummet igen och låste in mig xD

Karin: i sexårs så hade jag en lärare vid namn hmm minns inte karin ?
jag tyckte att hon var en bra lärare och hon var alltid snäll xD

åsa: en lärare från fritids (efterskolan sak) hon va snäll xD diggade hennes dialekt :p ohh kan ju avlöja att hon va den första naken tjejer jag såg xD eller inte bara jag utan alla killa :P hon bytte om och duschade med oss killar på idrotten :p tur att det var bara en gång :p visserligen ingen duschade för alla satt och glodde xD  -.- det va säkert därför jag fick glasögon vid tidig ålder xD mjoo jag va också rädd att säga hennes namn :p för jag kunde inte utala åsa :;p sa typ asa xD

vikarie jenny: hade hon i hmm minns inte i mellan stadiet iaf :p hon va snygg xD hon var stilig med xD

vikarie anna: hon var vikarie samtidig som jenny :p dock så gillade jag anna mer xD för jag var typ hennes favo elev xD hon va snäll xD så fort jag frågade om jag kunde slänga min fisk vid luch så sa hon alltid ja, medans alla andra sa NEJJJJJJ ÄT UPPP :P

thomas: min idrotts lärare xD han var schysst oså :P han va grym :p ja när han delade ut glass för han skulle sluta så bestämde han sig för att jag skulle få först xD för han tycke jag va snäll xD ''vem ska få först då ? vem har varit snäll ?....Peter XD''

bill: han var fritids vikarie ett tag, dock så kunde jag inte säga hans namn utan tilltalade bil ist xD det va rolika att klättra på honom xD minns en gång då jag fick ha hans halsband runt min hals xD jag gick hem utan att lämna tillbaka :p glömde :p men han fick iaf tilllbaka det innan han slutade xD

lena: man kan säga att hon var den bästa kvinnlig lärare i min skola i mellanstadiet :p hon gillade rött :p alltid röda läppstift :p hon va snäll XD lite mer seriöst men ändå bra :P förståeligt :p

håkan: en av de bästa lärarna från mellanstadiet :p eller ah den bästa manlig lärare :p hhhihih han var spelade också piano i vår sångstund xD  och lät oss sitta kvar efter skolan för att måla xD shiet minns då på alla fredagar :p då man slutar efter lunch och alla killar i klassen satt alltid kvar i klassrumet och ritade tillsammans xD fifan vilken bra sammanhållning vi hade xD

marie: hon va en utav dem lärare jag inte tyckte om så mkt :p som var  lärare för vår klass :p jag tyckte hon va otrevlig va rädd för henne :P hon va inte lika barnvänlig :P eller så tänker jag så bara för att på en sommar så såg hon mig kissa bakom skolan på byggnaden xD och gav mig en knyttnäve grej och såg sur ut :p hennes fönster va ovan för mig XD och efter sommarlovet då den okände kvinnan såg mig göra mina behöv så märkte jag att hon va ny lärare :p och ännu värre i min klass xD

angneta: en bra högstadietlärare :p hon gav mig MVG i historia och i religion xD hahha fick till och med permission av henne att sitta extra i 20 min för att skriva min prov :p för hon visste att jag skrev mycket xD

viveka: efter att min handledare i högstadiet skulle vara mamma ledig så hoppade viveka in som vår handledare, hon var sälvklart den bästa handledare jag någonsin har haft :P hon är mer som en kompis xD självklart var asiaterna i klassen hennes favoelever xD ( hong och peter) xD det va säkert för att hong hade henne som sin b-språk xD men jaa hon är den bästa läraren jag någonsin har haft och kommer att ha xD man kunde till och med spela biljard med henne xD hon är så snäll xD lite retsamt ibland xD miss her soo much :p ahhah aldrig har jag tyckt om en lärare så mkt som hon xD fan nu funderar jag på om jag ska skriva ett kärleksbrev till henne xD bekräfta hur mkt jag gillad ehenne som lärare xD suprisa henne xD


anna-karin: fan minns inte denna högstadiet lärare, hon var iaf lärare för min pararellklass, hon hoppade in efter att den förra läraren fick jobb i linköping o dissade oss xD hon va ung som fan xD 20-23 minns inte :p men hon va lite rolig typ xD eller ha försökte vara rolig XD typ altid positiv xD  ahahahh minns en gång när jag gick i gymnasiet så såg jag henne i stan jag såg henne :p va så blyg o sa hej sen sprang jag där i från xD my bad :p men va int eberädd hhahah xD

Pär: en gymnasieläare inom matte o fysik :p ung kille var rätt bra, man kunde diskutera matte tal med honom :p hahhah försökte alltid sätta ditt honom xD

malin: min pararellklass handledare i gymnasiet :p hon va snäll och alltid glad XD man kunde skämta med henne :P

oså har vi en CNC lärare som var hur snäll och rolig som helst :p först diggade jag inte honom så mkt :p men visar sig sedan att han är såå snäll xD

tyvärr tycker jag inte om så många lärare från universitetet :p mjoo min biologilärare från basåret xD hon va typ sexgalen xD och använde många ungdomsord viid föreläsningarna :P hon va ung :p

Kommentarer
Postat av: Phuong

Kan inte fatta att du verkligen pallade o skriva ner alla xD Glöm inte dina uni proffessorer osv också xD

2009-11-17 @ 09:17:57
Postat av: peetah

hahahh har inte träffat ngn lärare från uni som är värd ett minne än xD

2009-11-19 @ 19:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0