261783 hm...

0-650ace01c7c80a033e1de8e8b2385598.png

hm något som fick mig att le :b

Haha nu ligger man här i sängen och kan inte sova, inlämningen är kört :p orkar tyvärr inte bry mig så mycket, har bara en sak i tanken, imorn. Imorn bitti ska jag till Us för en besöks runda. Nervös och rädd som jag är kommer rundan att ta hela dagen :p till förmiddan ägnas det åt olika stationer "lekar" med någon söt mänsklig feminin-tellus-varelse, som självklart är över 35 med hög halt av runkor, visst spelar ålderskillnaden ingen större roll -_- och senare i eftermiddan kommer jag att få göra en liten genomgång/intervjuv/pratstund med handledaren som självklart ska vara en omänsklig maskulin-tellus-varelse -_- han kommer säkert se skit sur ut och åter op mig:p jag kommer säkert dö i frid förre dess, dock om jag överlever blir det ännu mer depp tills nästa besök äger rum. Dock orka deppa över det på samma dag.

Måste ju hur som helst avsluta dagen med att fylla det mänskliga behov av energi och fett, självklart avslutar vi det med mc donalds, någon köttigt burgare med överflöd av kalorier, dressing och minimalt med sallad, friterade potatis i massa olja och salt. Allt för kroppens hälsa ska vara så stabil som möjligt. Man lever bara en gång.
Blir nog stadsvandring, måste inhandla diversa föremål, som en mysig vinter jacka som bee får plats i (också lättare att stjäla chiken nuggets), munskölj för trevliga tänder(visst gillar vi att lösa problem med våld? Döda bakterier!), omega 3 för uppdatering av min ärthjärna, och en ny växt(som någon dödade, och kommer göra en encore?) Dock så kan jag skippa omega 3 och växten denna gång, ekonomin är inte på bra hälsa.... Haha jag har ju knappt 50 riksdollar i plånboken xD får nog tigga från syrran med låg ränta, life is hard, just fuck it xD

Varför skriver jag detta? Mjo för att wap-tjänsten är i urfunktion och jag är för nervös för att kunna sova, dessutom hatar jag sjukhus -_-

Ajuste den bilden som fick mig att le, ful den grodan till höger är :p


Kommentarer
Postat av: tess

hahaha sån fyndig text du har skrivit ihop (A)

men SM köp inte munskölj..! alla tandläkare jag snackat med säger man bara får missfärgningar -.-''

2009-10-22 @ 15:47:48
URL: http://endorphine.blogg.
Postat av: becky

haha, skum text :p..känns inte som om d va du som skrev =P



tess: va...min tandläkare rekommendera flux mor karies xD

2009-10-22 @ 18:37:27
Postat av: peetah

köpte flux

2009-10-23 @ 11:34:30
Postat av: Phuong

Gick det bra petäär? O snälla säg att du har tagit dig tid o söka csn, o inte som förra terminen du sket i det för du var för lat :P

2009-10-23 @ 16:20:21
Postat av: peetah

hhahah nja det gick inte så bra :p jag höll på att bli skrämd :P fick panik :p hahah vadå jag sökte visst förra året :p nja har inte rätt att få csn ahahah :p

2009-10-24 @ 13:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0