ihihihihihihihihihihihihihihihiihhihhiihihihi XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

gissa vad som ligger hemma hos mig XD mjoo nämnligen den nya chipsen XD surkräm och bearniase chips XD ser inte så lockande ut men måste bara testa XD kostade mig hela 18 kr -.-!! värst vad chips ska kosta så dyrt, tänk på att man är fattig student..



ohh här om dagen köpte jag även en av mina dyraste mörkchoklad XD och endast i 100g -.-!!! 24 spänn :p men jaa den är underbar :p jämnfört med marabou med dark preminum eller vad fan det nu heter med hallon :p smakar denna underbar :p det är liksom mer crips i det XD make me feeel sooo love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love och shit det kostar ju mer än en märkes chipspåse -.-!!!



såg även denna gulliga krukan eller vad man ska kalla den XD är den inte fin ?XD tänkte inskaff mig två sådana, var icke dyr, dock så vet jag inte vad jag ska plantera så köpte inget :p får vänta tills jag vet :p det finns även i vit och svart :p dem kostar mkt billigar eockså XD la bara något i krukan men blev quite tufft XD hahah nu vet jag ska plantera morot i den XD kul det skulle se ut XD


Kommentarer
Postat av: tess

åhhhhh jag älskar den chokladen :O

2009-10-11 @ 20:10:44
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: peetah

true sm XD

2009-10-12 @ 08:31:01
Postat av: becky

snålis, me fick inte ens testa >_<...

2009-10-12 @ 16:58:44
Postat av: peetah

som om du va här :p

2009-10-12 @ 19:10:36
Postat av: peetah

som om du va här :p

2009-10-12 @ 19:12:10
Postat av: David

Det verkar som om jag var först ut den här gången... Den där chipsen har funnits i över en månad på Gotland xD xD

2009-10-14 @ 10:03:36
Postat av: peetah

nja inte säkert :p det känns som om jag åt den i sommmar ?XD hahah kanske inte va den ändå :

2009-10-14 @ 10:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0