kungfu cyborg



såg här om dagen en ny film från hk-filmindustrin, kungfu cyborg :p
det som gjorde att jag tankade ner filmen var kommentaren som någon jävel skrev :P ''ooohhh chinese transformers XD'' och då var jag bara tvungen att tanka ner den och se :P

överdrag var den quite dålig handling :p eller jaa det kunde ha varit bättre, förväntade mig mer actionscener, men diggade humorn i filmen XD eric tse eller hur han stavas och ronald är ju höjdare XD
ohh efter 5 minuter av filmen blev jag chockad -.-!!!  gissa vem huvudrollen är ? gissa 3 ggr -.-!!

ALEX FONG -.-!!!! och ingen förvarnade mig bläääää :p men jaa det va lugnt stephy var inte med XD
iaf handlar om alex (optimus prime) som är en master pice uppfining som hjälper polisen att göra olika uppdrag, och tillsist jagar ner (megathrone) XD och sedan hamnar han i love case eller fan det är men som robot har han en lag, nämligen att inte älska någon.... osv osv osv :p det som lockade mig att se igenom hela filmen var alex fong dock XD hahahha han va så himla ful XD


men ja alltmänt ganska bra film, men ganska sugit slut:P och handlingen sög ;p  men intressant för min del :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0