Love Connected



hmm nu kommer jag ihåg att jag har sett denna film innan :p men ja vad ska man göra :p STEPHY film jue klart man ska se den igen då XD

på något konstig sett så förstog jag mer av filmen på den andra gången, minns typ att första gången jag såg den tyckte jag att det var en värdelös film XD typ en av de sämsta stephy filmerna :P

dock efter andra gången  blev denna värdelösa filmen till en utav top XD

filmen handlar om olika love stories, det som gjorde filmen så fruktansvärt bra tycker jag är musiken :P älskar när musiken passar in till scenen och ger en djupt känsla, helt underbart.. synd att stephy ser ut som en tant på denna film :P Hade förväntat mig fler scener av GEM, och ja hon sög XD en ny idol XD Chelsia tong whaaa så söt hon va XD men jaa man ska aldrig se saker och ting utifrån utsidan :P

Kvinnor är onda varelser som gör män till slavar XD

diggar filmen, många söta scener XD


theme song wo  ai ni hen dou (mandarin)





en utav mina favo låtar nu XD

ohhh terry wu är grym han med XD synd om grabben ahhahh XD men jaa efter som chelsia va grym och jag märkte att hon även va med i Love is elsewhere så kommer jag att se den snart XD visste inte att jag hade den XD wieeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0