cool

idag när jag var och fixade min liu kort så sa personalen att min tvilling klocka va cool XD

ohh såg också en asiat :p hon hade typ långt hår uppsatt ? med en mörk blå med svart rutad skjorta :P såg kawaii ut :p såg ut som en korean :p typ en äkta sån hmmmm.. uzzlang XD okey ifs så såg jag bara henne bakifrån :p tittade typ endast på hennes style XD

till D som ville ville ha en foto av henne :p men jag kunde inte stalka en bild :p så jaa men hon såg ungefär ut så :p kanske inte rent ansiktsmässigt men ungefär den stilen :p


Kommentarer
Postat av: Phuong

HAHAHAHAHA UZZLANG?! Vad är en Uzzlang? xD Hahaha tur för dig att jag är i skolan för annars skulle jag ha skrattat högt! xD Hihihihi petäär så söt :P

2009-09-15 @ 12:53:01
Postat av: peetah

hah ? har jag missat något ?xd

2009-09-15 @ 13:35:24
Postat av: becky

heter ulzaang lr nåt =P

2009-09-15 @ 18:56:03
Postat av: David

Panfrilla kallar jag det. Snyggaste hel-lugg på en koreanska som bara finns :)



Tack för bilden - nu får jag dagdrömma resten av veckan om Linköping :D

2009-09-15 @ 19:49:56
Postat av: pee

sökte i google så stog det uzlaang :p men ja kanske sökte fel sådana som jag som inte kan s-p-e-l-l it



linköping är inget att drömma om :p

2009-09-15 @ 19:51:27
Postat av: Phuong

Ulzzang :P

2009-09-15 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0