GRATTIS KIMANH BEO

jaa när jag kom hem hade jag bråttom :p skulle över till kimanh vid 19-20.. hade ju endast sovit 5 timmar typ så var ganska trött, så lade mig en halv timma sedan fick man leta runt överallt efter en kartong för presenten :p och som vanligt hittade jag nuddlar kartong XD hahah kines ju :p vad alla klagar på min nudde-kartong :p jag tycker dem är fina hahahh :p ritade ett kort med, men fan glömde take a picture på den :P men jaa, sedan var jag tvungen att fixa mig och perfekt timeing kom david förbi när jag blev klar :p

ihihii så fort man kom in i huset såg man kimanhs mamma med min mamma :p kimanhs mamma sa något på vietnamesiska som jag inte förstog :p jag kunde bara ge henne en tumme och nickade :p sen när kimanh översatte så blev det ju konstig XD

ohhhh tacos XD gött, människorna va rätt sköna även om jag till den delen höll mig till chipsen XD ohh shiet vad jag älskade chokladtårtan som huyen bakade ? den va sååå god XD måste ha recept :p

blev mycket K-sjungandet:P men inte för min del :p skulle hitta en låt som jag kunde sjunga, men hittade ingen hahahh :p men det va skönt att lyssna på andra sjunga :p shiet shiet vietnameserna sjunger ju underbart :p mjoo huyen kunde sjunga hon med :p typ första gången jag hör henne sjunga whaaaa :P

och när kimanh och thang sjöng låten tsm, sååå vackert det va XD man fick ju nästan tårar :p

hehe diggar present öppningen XD mycket bomber hit och dit :p

Hoppas kim-anh beo hade en underbar kväll även om hon fyller imorn ?:P ^^

hehhehe titta så söta dem är XD







Kommentarer
Postat av: Phuong

Kan din mor viet? :P

2009-09-07 @ 16:56:23
Postat av: peetah

mjoo min mor kan viet :p

2009-09-10 @ 17:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0