matlåda

imorse så var jag så bra humör XD men sen efter allt så blev jag allt tröttare och segare..... och det va stort hål tills jag skulle träffa studievägledare -.-!!! vandrade runt massa pga hitta papper hit o dit för studieväglderaen som jag prepare XD

undetiden man väntade så smsade bee, hon frågade vart jag var och om jag åt mat, jag skrev att jag inte hade mat för hade inte planerat att stanna i skolan :P men cp studievägledaren va upptagen tills 14 00 -.-!!! och helt plötsligt kom en bee med en matlåda till mig helt surprised XD hhiiihi men jag blev för lat för att micra den :p så hon gjorde det :p hon försvann någonstans som jag inte kunnde hitta XD tilllsist blev hon sur XD och left me alone with a hot hot hot matlåda med makaroner och köttbullar :P oja jag stog där och visste inte vad jag skulle göra, bee sprang iväg och jag kunde inte gå för lådan va varm och jag hade massa saker =( stog dären stund sedan satte jag mig ner och deppade mig igenom maten XD mätt blev man och den va god :P smsade bee lite under tiden,  hon skulle dra....sen så kom det en sån låt från mina hörlurar :p ja en sådan pumpa pumpa poprock och då fick jag en sån känsla :p och slängde i allt i väskan och sprang ut, skulle springa vägen hem till bee för att se om jag kunde träffa henne XD men precis utanför dörren stog hon med cykeln XD så inte mkt behövde jag springa XD yepp hon är sur varje dag guess pms ?XD men jaa jag promenerade henne hem till henne och tillbaka :p vi båda började typ lika sent :p ayiaa hon blev nog gladare sen tror jag ? :p

ihihii tack vare henne räddade hon en utsvullten kines :p



och ja studievägledARNA var väredlösa kunde inte hjälpa mig med något, mitt liv är förstörd.....depp deppp

Kommentarer
Postat av: becky

naww...fin bild iaf =P

2009-09-01 @ 21:23:24
Postat av: Phuong

Haha ni 2 gör mig på bättre humör :P

2009-09-01 @ 22:53:07
Postat av: becky

chuckis: haha..på vilket sätt xD



pee: vaa...så du bara leta papper..jag som trodde du satt och plugga :-o..:P

2009-09-01 @ 23:47:46
Postat av: Phuong

För att det ni gör är så roligt o gulligt ;)

O btw....har petäär långt hår på bilden? :S

2009-09-02 @ 09:17:21
Postat av: peetah

hahahh ritad av mig dvs fint XD



hhahahh varfr gör vi det p2 ?XD men det e ju bra :P



bee: jag letade papper och letade information :p tog lite tid :p



p2: jag är sämst på att rita XD så bägge blev tjej ahahhh XD

2009-09-03 @ 19:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0