pizza

yepp eftersom bee gjorde en matlåda till mig så tänkte jag att jag kunde göra något åt henne :p och eftersom jag slutade tidigt igår och hon var ledig så passade jag på och bakade pizza åt henne XD

men eftersom hon skulle laga så jävla mycket mat så tog hon hela köket XD nemen det blev heller inte ''laga åt henne'' utan mer laga sj XD jag gjorde ju iaf degen XD det va ju det som var svårast hahah XD oooh ja efter ett tag så såg ju köket inte så värst fint ut XD och plats hade man inte heller :p så det låg mat lite här och där i lägenheten XD

och jag svär ingen pizza på en månad -.-!!!

skulle egentligen göra 2 plåtar pizza så tog dubbelsats XD men det blev typ 5-6 pizzor ist :P överflödigt mjooo :p


ah jag fattar inte hur bee fixade sina pizzor -.-!! de flesta blev iaf brända XDXD


hehheh min pizza XD och jaa det är inte jag sm har format den hjärtformigt :p den va rund och fint innan ugnen :p sen så formade den sig själv inne i ungnen :p så kärleksfull är jag inte :P


ehmm jaa det blev en sådan rulle med :p aka ah B's special:p

skulle egentligen bli mt mkt mkt mkt mkt plugg efteråt men jaaa måste ju städa efter sig oså så tog lite tid :p sen blev man så trött så man somnade typ XD så inte mkt plugg inte :P själva jäsningen tog ju 40 min XD

fan jag som laddade ner 2 gintama avsnit XD hann inte ens se det :p  men mjooo det va allmänt roligt att laga mat XD ahhahah

bee skräde lök och tjöt som en unge

pee skära lök, tjöt som en stor unge :P

ohhh hon blev hellre inte rädd bakom toalettdörrens-skrämma XD tråkig =(

ajuste ja bee blev beroende av att noppa sina ben hårstrå XD det tog typ hela dan :p okänslig jävel :p det gör ju skit ont

Kommentarer
Postat av: Tess

varför har du bilder på mat just idag.. när jag är så hungrig ><

2009-09-03 @ 23:02:39
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: Phuong

Hahahah jag gillar becky's pizza xD Bränd ost, mkt gott xD Jag brukar göra mina pizzor osm becky xD Dom smakar inte bränt, eller jaa....jag brukar inte göra dom lika bränt som becky xD Men iaf xD Och sen den dära becky special, jag ser inte vad det är :S Vart är början? Vart är slutet? :S

2009-09-03 @ 23:02:54
Postat av: becky

chuckis: haha...d va inte meningen att den skulle bli bränd :-S..fatta inte varför d blev så :(...men smakade bra iaf xD...haha..den där rullen...e egentligen en vanlig pizza, fast jag rulla ihop den och stoppa in den i ugnen..typ inbakad pizza? sedan dela jag den på mitten..och där har du resultatet xD...käkade, mkt gott xD

2009-09-05 @ 01:18:19
Postat av: peetah

sm: jag vet att du gillar mat bilder <3



p2: alla hennes grejjer blir brända XD hon kan nog inte koncentrera sig när jagär i närheten XD heheh det finns varken börja eller slut :P



b: jag fick inte ens smaka den --!

2009-09-06 @ 20:10:41
Postat av: becky

haha vadå, du fick om du ville ha =P...men du vägra ju ens ta med en matlåda =P

2009-09-07 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0