plugga

idag har jag pluggat hela dagen, för första gången i år och på terminen :p och nu vill jag bara sova i min grotta men tyvärr nomore for me.... oså höll jag james sällskap med sina mobilsmycke hahah :p





hittade dem när jag skulle leta efter smycke åt james XD fräna jue :p finns att köpa i sverige för endast 99kr XD kontakta mig om du vill ha sidan haha XD

och nej jag anser mig inte som pervers :p men ganska tuffa jue XD blir ju stämplad direkt hahah :p kanske borde köpa en till becky :p ifs är hon redan stämplat men endå :p

nu är jag både sur och trött som fan och mina ögon värker ....... ska gå och slå sandbag och krama om den

hhah och btw han som ägde batman-bilen i idol verkar vara rik XD

fan första dan jag känner mig redan helt sliten

Kommentarer
Postat av: becky

haha, ham sap pee =P



jag ville oxå ha batman bil :-o..skaffa en till me tack xD

2009-09-17 @ 20:40:24
Postat av: peetah

du har inte lite höga förväntningar på mig va ?:p skaffa mig en slott tack :p

2009-09-18 @ 10:51:58
Postat av: becky

pee: suck ska vi dra d här igen...du ska plugga => få examen=> få jobb=> bli rik=> ta hand om mig => skaffa en batmanbil till me xD

2009-09-18 @ 14:24:46
Postat av: peetah

suck på dig sj :p vemn ska skaffa min slott då ?:P

2009-09-18 @ 19:37:28
Postat av: becky

pee: okej.,.jag lägger till...."bli rik => ta hand om mig => skaffa en batmanbil till me och ett slott till dej själv xD

2009-09-19 @ 18:25:52
Postat av: peetah

bee-din-tröga-bonde-på-en-berg-o-dal-bana varför ska jag ens skaffa en batmanbil till dig ?:P be batman

2009-09-19 @ 18:58:27
Postat av: Anonym

bee-din-tröga-bonde-på-en-berg-o-dal-bana motivera varföör just pee ska skaffa det till dig ,med max 100 ord...XD

2009-09-19 @ 18:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0