present.....

yopp i fredags vandrade jag runt i linköping och skulle hitta present till kära kimanh som fyllde år XD jaa det tog mer tid än beräknad :P men tillsist bestämde jag mig :P heheh huvudmassage stav aka orgasmastron + orgasmastron för body XD köpte även en sån till mig själv XD 

märkte att jag hade tid kvar så skulle egentligen spela biljard med bee men hon dissade mig och lurade mig hem till henne :p skulle ta tåget som syrran och hade tid över så jag åkte in till ryd en sväng.... yindjedje kom över och delade mat med bee  och bee tvingade i mig mat -.-!!! jaja jag kände mig duktig XD diskade som en äkta pro :p öhöhhö och jag svär jag ska bli vig XD det va iaf en bra börja att stretcha hos bee :p ska forsätta med det :p även m det gjorde skit ont XD men det va skönt efteråt :p spelade lite kort och wtf -.-!! jag sög på chai dai di -.-!! impossible... jag brukar ju äga...

ja eftersom det blev quite sent och det blåste och var mörkt så bestämde jag mig för att övernatta, jag var quite trött för dn delen :p så orkade inte dra hem... höhhöö fick låna bees byxor ?XD hahah
så äntligen fick bee see sin aka porrfilm :p efter halva filmen somnade vi XD (tänk er ah B somade under en porrfilm :p filmen kan inte vara någon höjdare XD) och fortsatte på morgonen :p fan vad dålig den va. Skulle det vara en thriller ? :p my ass :p  aiya vet inte vad som hände men jaa tiden går snabbt och nästa dag åkte jag hem vid 4 -.-!!!


hahaha ful denna bild blev XD

Kommentarer
Postat av: becky

vadå porrfilm-_-...nu förtiden innehåller alla filmer nån form av sexscen=P lol...

2009-09-07 @ 21:05:03
Postat av: pee

nee som om du har sett pokemon med sexscen ?:P

2009-09-10 @ 17:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0