sallad


ohhhh hur ofta äter man sallad på mc donalds ?XD inte jag iaf :p men jaa för första gången bestämde jag mig för att testa :P hahaha jag kom dit jag ville ha något flötig som big tasty eller något, men tvingade mig till en sallad :p hmmmm det känns som om jag äter gräs XD hahahahh :p men jaa det såg ganska mycket ut men ja men fick i sig hela XD va rätt okey :P saknas curryssås XD

ohh jag tror jag såg sara vass på stationen idag? eller ja vi häslade, kände igen henen typ :p shiet första ggn jag känner igen någon ahhahah :p nemen brukar inte ens känna igen bee :P men sara har jag itne träffat på hmm sen gymnasiet :p men ja hon va inte så mkt förändrad :p hon va den sötaste i min klass XD  ohhh och hon v

hmm tror jag såg karro ? på tåget hem ? hhahha har heller inte träffat henen på ganska länge men, inte lika länge som sara :p karro ser man lite då o då på staton här och där :p men såg inte henne såg bara hennes rygg :p och kände igen hennes röst hahah :p

Kommentarer
Postat av: Phuong

När man var yngre hade donkan Chicken McSalad Shaker. Den var det bästa donkan någonsin har skapat, men så tog dom bort den >_<

2009-09-02 @ 15:35:34
Postat av: peetah

hahahha aldrig ätit det :p varje gång jag drar in till mc donalds äter man burgare eller nggets XD allts onyttigt :p

2009-09-03 @ 19:52:51
Postat av: becky

pongi: jag håller med!! fast jag föredrag ost och skinksalladen xD...den de introducerat nu e skit äcklig ju :-o

2009-09-05 @ 01:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0