surapa

igår efterskolan blev jag skit trött -.-!! och bee stog utan för och väntade på mig ? minns intre riktig tror jag har minnesluckor XD ah hon skulleprommenera mig till busshållplatsen :p jaa under vägen blev jag kallad mobbad och den magsiska meningen XD ''du utstrålar mobbad'' XD visst gör jag det XD någon måste ju vara offret XD jaja men under hela vägen som hon skulle ''följa'' mig till busshållplatsen så blev hon sur  och gick 20 meter före mig, bakom eller andra sidan gatan -.-!!!!  sjklart passade jag på och stalkade :P

bildbevis XD






ja så fort jag kom närmare så bytte hon sida eller gick snabbare XD så tillssit så var hon typ 50 meter i avstånd XD såå jaa hon följde mig inte till busshållplatsen och jag kände att jag gjorde henne sur ? så jaa stalkade henne ända hem :p hööhööhöööö så fick man testa louises kyckling gryta ? den va skiiiiiit god XD me like <3 ohh kom hem sen pga den :p ayiaa men bee blev nog lite gladare sen tror jag ?

Kommentarer
Postat av: becky

omg omg omg :-o va e d för stalker bilder :-o :-o...chee, du vet vad som gjorde mej oglad =P

2009-09-01 @ 21:19:08
Postat av: Phuong

Va tjurig du blir becky :P Can't leave a guy like that, what if someone comes along and takes him away? :P haha

2009-09-01 @ 22:52:17
Postat av: becky

chuckis: hahaha...jag kan inte rå för att han gör mej oglad varje gång=P ... men jag är bara sådär en stund...sen blir jag normal :P...what if chuckis comes along and takes him away leh =P

2009-09-01 @ 23:50:04
Postat av: Phuong

Hahaha aniyo, det skulle jag inte göra :P Cause a Pee without a Bee is not funny anymore :P I will find my own "Petäär" :)

2009-09-02 @ 09:18:57
Postat av: peetah

bee jag vet, försökte gott göra sen jue XD vafan jag är fortf ingen objekt ni kan inte bara röva bort mig:p

2009-09-03 @ 19:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0