warsow XD ett spel för pongi ?XD



hahah pongi ville spela spel så jag surfade runt efter gratis spel hittade denna :p fifan , nyligen laddad ner spelet som är på ca 200mb stor, jag svär man hinner inte ens att sikta :P  men det va quite coolt jag diggar grafiken :p

spelet går att ladda ner via http://www.warsow.net/


QuakeLive


eftersom pongi har spelat quake och jag spelade  quake 3 ett tag, så råkade jag hitta quakelive XDXDXXD shiet yepp spelet är egentligen quake 3 fast med lite extra saker och det enda du behöver göra är att gå in på hemsidan, registera dig och ladda ner en 3 mb stor fil, sedan kan du spela via webbrowsern, jaa webbrowsern XD shiet funkar skit bra faktiiskt :P går snabbt att tar 2 min typ från att tanka ner till ready to play :P helt sjukt att det är typ quake 3

hemsida för nerladdning: http://www.quakelive.com/

Team fortress 2

överlag ett first player shooting som dem ovan bara att trailer visar i tredje vyn XD ser quite nice ut :P diggar fort grafiken och dessutom är den inte lika seriöst känns det som iaf XD
går att fixa om pongi vill ha XD

CoD 4


denna ser lovande ut :p sägs vara en utav dem bästa online FPS just nu ^^ offf finnaste gameplay trailern :P

Kommentarer
Postat av: Phuong

Hahahahaha alla spel rekommendationer gör så jag låter som en kille xD hihih. Jag ska prova :P

2009-09-29 @ 21:33:31
Postat av: peetah

hahahha nejdå :P finns inget som heter spel för killar XD

2009-09-30 @ 10:33:52
Postat av: becky

lol...palla =P

2009-09-30 @ 18:52:12
Postat av: peetah

bee vi kan spela om du vill :p

2009-09-30 @ 19:07:36
Postat av: Phuong

Jag har mkt tid o döda i eksjö xD

2009-09-30 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0