you are hired

mjoo har nyligen tittat färdig ännu en serie XD denna gång pongis rekommendation från TVB you are hired ^^  det som lockade mig in på denna serie var huvud personen :p han brukar alltid rolig. Har sett en utav hans shower från 2008 och den var skit najs XD garvar alltid sönder mig :p så denna serier va ju bara ett måste :P

serien är på 22 eps ?:P  eller rättare sagt 20 men a b eps på eps 19 och 20 :p det gick ganska snabbt att se igenom hela :P och var quite underhållande :p huvudpersonen är smartass och är lat som fan XD expert på business och hjälper folk med olika problem...... se värdig serie XD fan nu är jag inne på serie igen pongis fel :p ghmmm vad ska jag se nu :p D.I.E again eller burning flame 3 ?:P  eller ska jag ta en japansk ?:P

ohhhh bästa scenen i hela you are hired XD




musiken och allt va skit grym, jag tittade med hörlurarna på så fick en skit bra känsla för denna scen XD ohh på något vis tyckte jag att hon va söt =/

Kommentarer
Postat av: Phuong

Jag digga mak tai-song xD hihi. Burning flame är också bra, men slutet var sämst, deras love-problem var bara jobbigt :P DIE again, roger kwok = GRYM. Asrolig är han xD Men sonija är bara så thickheaded!!! Störande :P

2009-09-26 @ 12:18:56
Postat av: peetah

mjo han är grym XD hahhah hate love :p då blir det inte burning flame :p jag hatar sonija hon är ful XD blir heller inte det hahahXD

2009-09-26 @ 19:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0