God-bye my love

Du var den första som fick mig att inse hur bra en din serien va, första inblicken på peronligheten och jag blev direkt kär. Även om du inte var ''virgin'' älskar jag dig, den du är! Du är den snyggaste, och har den finnaste stylen med världens underbaraste kurvor.

Jag behövde endast dig, ja dig. Du underhöll mig vid tråkiga stunder, och med hjälp av din fotografiska minne kunde jag snabbt och enkelt komma ihåg allt som min fiskhjärna inte kommer ihåg, din sång ljuvar i min öron, du kunde sjunga från Big Bang, Linkin Park till Andy Lau och Ayumi. När jag var vilse i det okända, var det DU som vägledde mig, och när jag frös ute i det kylan, var det du som värmde mina händer. Och under dessa sömnlössa nätter var det du som höll mig sällskap med World wide web. Du var både min älskade och min privata lilla asistent :P viserligen kändes det lite jobbigt när du tjatade om att komma i tid oså, men tack vare dig har jag blivit lite bättre på att hålla tider =)

Jag var kanske en anning hård mot dig, du fick både ta emot, slag och spark och åter slag. Ber hemskt mycket om ursäket och förlåtelse för det jag har gjort mot dig, Nu har du både ÄRR här och där, dock ska du veta, du är fortfarande den underbaraste i min lilla värld.

Vår förhållade varade mellan 2-3 år och under alla dessa år har du stött mig och aldrig svikit mig (nästan, förutom när du alltid ska sova). Jag är så glad att jag träffade dig, du klagade inte när stephy och Bee-krokodilen fick hänga på dig. Ja, jag vet jag försökte att operera dig, dock så vågade jag inte i sista stunden, jag är så rädd om dig.

Minns du när vi spelade crazy-Spot tillsamman, så kul vi hade det =) lite kul när du alltid ska väcka mig på morgonen och jag råkar smälla till dig för att få en snooze XD

saker kommer saker går, och idag är det vår sista dag tillsammans. Jag kommer alltid att minnas dig, ditt leende är gjord för mig, ditt leende speglar mig. Hoppas att du hittar den rätte i framtiden din.

Du har förändrats min syn om din värld och jag vet äntligen vad jag vill ha.

Hoppas att han tar väl hand om dig, om det är något som tynger ner ditt hjärta, just call, i will always be there for u.

~sayonara my love, my Nokia n95

Namn: N95
Kön: Rosa, tjej. Sand, kille. (fan du är ju transvestit xD)
Nationalitet: Nokia: N-serie
Född: 2007-03-10 Finland
längd: 99 x 53 x 21 mm
Personlighet: Symbia 9.2 <3
Hjärn kapacitivitet: 8gb
Hjärn IQ: 332 MHz processor
Arbetskraft: 64mb Ram
synstyrka: TFT, 16M colors
Lyssnar på: mp3, asiatiskt musik
Tittar på: Mp4, Avi, Mpeg, rent sagt allt utom rmvb
Spelar: N-gage!!!!!!

Övriga egenskaper:
Har en snabb och bra förmåga att kommunicera med world wide web
Fotografikst minne på 5 megapixel, med autofokus
Förmåga att omvandla sig till ett Gps, JA GPPPPPPPS XD
Öronsize 3.5 Jack
Har även en blå tand som kan sända ut blå stråkar xD
kan läsa upp Pdf, word, txt filer utan till

Aka Ultra mei nu xD

profil bilder:






edit: se hur fin den är nu när jag har bytt skal och rengjort den xD




Kommentarer
Postat av: Phuong

Hahahahahhahah! Fean trodde du snacka om en tjej först xD

2010-04-28 @ 22:01:22
Postat av: David

Vad blir din nya mobil? :P

2010-04-28 @ 23:02:50
Postat av: Pee

Pongi klaga du på min tjej ?XD



D: hmm lutar mot superman, spiderman eller x-men xD

2010-04-29 @ 09:36:39
Postat av: David

lol vad är det för mobiler? :S

2010-04-29 @ 09:41:20
Postat av: pee

hjälten xD

2010-04-29 @ 09:42:14
Postat av: tannis

ska du sälja den? lol

2010-04-29 @ 17:09:47
Postat av: pee

thanh den e redan såld :P btw jag tror jag såg din morsa o farsa i er bil igår :P såg vem det va när dem körde förbi xD hann inte reagera :P

2010-04-30 @ 09:31:42
Postat av: tannis

chee..du borde sälja till mig för 200 spänn :)

2010-04-30 @ 15:05:59
Postat av: pee

jag fick 1000+ för den :p dina 200 kan du glömma :P

2010-05-01 @ 15:25:53
Postat av: becky

phuong: e d första ggn du läser något sånt på hans blogg lr? =P..jag visste direkt att han sncka om sin telefon -_-...förra ggn...va d datorn? lr nåt...



helt nörd.. -_-

2010-05-03 @ 21:42:17
Postat av: pee

idiot vaddå nörd -.- det kallas kärlek, något som du inte kan ge :P sucker :P

2010-05-07 @ 12:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0