plast....

Gud vad jag hatar plastförpackningar, sådana som brukar vara för hörlurar, eller diversa usb minne. Jag fattar inte vitsen med det. Jag behövde använda en sak för att klippa, eftersom det absolut inte går att riva sönder skitet. och vad händer? joo jag är tvungen att klippa i kontur med själva produkten, sedan för att slita loss skitet. Vad händer ? jo man skär sig -____- och det gäller inget öppet köp :P


ohhh tittade igenom programmet som foki var med i, på kanal 8 ?:P becky ylade något om det :P jag slösade 45 min -.-, Fokis är ju smal xD se bara på hennes ben :P och hennes lösögonfransar :P shiet :P säkert där becky får sin insperation :D

Ohhh för den delen så har jag börjat lira Diablo 2 xD någon som vill questa ?XD

ohhh jag hatar studera.nu och Csn :P dem begriper inte vad jag efterfrågar :P istället svarar dem på något helt annat -______-


Kommentarer
Postat av: becky

haha, shit, du såg nog mer än mej...jag pallade inte se, hon sade ju inget..:P

2010-04-16 @ 11:20:12
Postat av: peetah

eh :P det va allmänt intressant :P

2010-04-26 @ 13:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0