har klippt mig =/

yeppp var bara tv ungen att klippa mig :p har ju som sagt sparat håret ganska mkt :P blivit så ostylad att jag var tvungen att ha toffs på mig xD

har inga nya bilder på hår längden xD men ungefär så fast 2 månader längre :p 


märkte hur fult det var egentligen att ha så långt hår :P eller ah :p mest för att det var så slitet och hade vuxit ur stylen xD

så nu har man klippt sig xD  inte lika långt :p slipper föna håret :P



något sånt :p för snygg för att visa ansiktet xD fullt med finnar hahahh xD bevis på att jag e still ung xD

hmm gav ut 200 kr för att en söt tjej skulle klippa mig xD damn i 1.5 timmar :p det var underhållande hahahh xD hon tyckte väll att jag var en wierdo som frågade massa skit xD  men tja blev väl ganska nöjd eller nöjd o nöjd, blir aldrig nöjd, ena sidan är för tunn --.-- min sida som jag alltid sparar, har blivit förstörd som vanlig =( iaf ena sidan.... ayia men första ggn jag inte klagar så mkt som jag gör.... kanske börja bli lite vuxen ?XD  fast nej, aldrig klippa mig där igen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0