klant

vi hade köpt ikea stolar till vårt rum, då våran nuvarande datastolar från mio är korupt. Tänkte precis bygga upp min egen stol. Packade upp skitet och vips vad händer ? mjooo jag skar mig själv -.- pga att IKEA är så dåliga att dem inte slipar bort rester från skruvhålen..... men det blev inget stor sår så en liten plåster tog hand om eländet.

sprang sedan ut till garaget för att hämta en skruvmejsel, för att få det så smidigt som möjligt gick jag i tofflor, på hemvägen råkade jag sparka till blommstenarena. Gjorde lite ont som att slå sig mot en kant på golvet.

Fixade stolarna utan problem xD

se så fina dem är xD matchande xD


skit fula xD men dem var  billiga o bekväma, typ. Bortsett att man ej kan justera ryggstödet, men hell vekväma är dem xD

till min förvåning så hade jag fortf ont i foten som jag slog mig. Så tittade lite och såg bloooooood -.- tydligen hade stenjäveln skurit upp mitt skin eller kött ?XD och nu har jag skit ont xD tja eftersom jag gick runt i huset utan att veta om det, så får jag nu gå runt o torka blodfläckar :P precis överallt i huset. Not my day.p

Kommentarer
Postat av: becky

haha, KLANT!!

2010-08-29 @ 18:36:52
Postat av: pee

du e klant -.-

2010-08-29 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0