new darl timlimeX

hade sålt min käre hp dv-3550 pga att grafikkortet höll på att dö, och allmänt plast känsla av datorn :p värmeproblem uppstog...... och så inskaffade jag mig en TimlineX fick punga ut ca 2-2.5k i mellan skillnaden, ehh jag åkte ju inte till kina iår med far o syrran så tjaaa dessutom var jag depp :p impuls xD tröstshoppa  xD

ohhhh viserligen var det demo vara, men full garanti gäller xD dessutom har den två fläkt :p garanterad no heat problem xD så är det alluminium chassiiii xD skön feeling

sorry hp, kommer nog aldrig att skaffa hp igen, då dem flesta hp datorer dör efter 1 år..... ångrar mig lite att jag inte skaffade aaus ul30vt istället ser finare ut och lättare, väger endast 1.5kg dock så får jag nu mycket bättre prestanda, 2 fläkt, dock lite tyngre xD



och nu är jag pank -.-

timeline X 3820





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0