Twillight



glömde säga att jag har sett twillight xD både ettan o tvåan för ett tag sedan.

Hade tidigare läst halva boken, jag svär jag somnade på den :p så avlutade aldrig den. Och eftersom en viss person ville se den så tittade jag med, och alla har ju sagt att den är sååååå sååååå sååå bra.

Det enda som jag kan kommentera är att, alice är det enda som håller mig igång i filmen xD fuck edward, fucking emo, ifs jag gillar emo :p och tjejen hmm isabella hette hon va ?:p det enda jag minns var hennes..... ''kåta blick'' mot edward, där edward kom in genom hennes fönster :p fifan :P så jävla hamsap är hon :P får fan mardrömar av den blicken xD

hade förväntat mig mycket mycket mer av filmen, det va väl en touching sceen kanske ?:P mjoo det roliga var ju situationen jag såg twillight xD kändes som om edward va en specifik person xD och jag var isabella xD hahahah fuck twillight xD.... oki då det va en ok film :p nu vill jag bara se 3an, bara för att alla säger den e skit bra :P

6/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0