framtidens tjockis xD

ohhh shiet ohhh jag försökte träna i sändags :P fifan skulle springa 2.5 km men stannade upp och vilade 10 min efter var 50 meter xD jag dog :P

och idag så var min lektion inställd ^^ så jag tänkte dra till bee och äta paj xD men jaa när man tittade ut från fönstret så orkade man inte gå ut bara :P så hon blev dissad :P

och shiet :p jag ringde brosan att köpa en kebab rulle, för att dela för jag blev sugen på något efter min köttfärsås och spegetti, men han köpte en var -.- så fick äta upp hela xD hahahh gissa vad ? jag gick o sov i 1-2 timmar sen xD fifan vad skönt det var, sen när jag vaknade upp var det kvällsmat -.- mat igen och nu är jag tjock :P har dessutom druckit mkt med vatten pga kebaben, nu kan jag rulla xD

Kommentarer
Postat av: Phuong

Petäär blir en köttbulle xD

2010-02-03 @ 21:56:27
Postat av: David

Peter blir en Kött-names :)



Själv har jag gått upp 263gr :( Från 63 till 63,026 kg -.- Omöjligt att komma ned till 60kg! -.-

2010-02-04 @ 01:08:46
Postat av: pee

jag är redan en köttbulle xD



david det är bara att kämpa på :P

2010-03-09 @ 13:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0