windows 7

äntligen har jag installerat om min dator från CP vista till windows 7 !!!!^^

i och för sig så funkade tiny vista skit bra för mig, som Xp dock så finns det ju buggar för program och spel som inte fungerade som det skulle :p

men nu kör jag på tiny7 xD fan älskar nerbantade versioner av operativsystem xD snabbt och nice, installationen tog endast 11 min. Än så länge ser allt mycket lovande ut och jag kommer aldrig att byta tillbaka till vista och inte heller Xp xD vista är skräp, Xp is out, here comes W7


clean xDhmm måste dock byta ut startknappen som ser så fult ut :p

Kommentarer
Postat av: Phuong

Byt bakgrundsbild!

2010-02-17 @ 19:17:44
Postat av: pee

jag visste att du skulle säga så xD

2010-03-09 @ 13:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0