Cp

förra helgen när jag var i linköping, skulle se på syrrans dans uppvisning som jag dock missade halva xD

jag var ganska high den dagen xD hade kamera med mig så lekte runt xD tog bilder på allt jag kunde komma åt :P och självklart klantade jag till det och skämde ut mig =(

helt plötsligt pratade yan med en kvinna, förmodligen någon hon kände xD så såg jag en liten flicka vid kvinnans sida, förmodligen hennes dotter :p och utan att tänka mig för (jag kände inte kvinnan) så hoppade jag fram till dem och sa typ '' oooooohhh en liten flicka xD'' och riktade min kamera mot henne o tog en bild xD för att jag tyckte att hon var söt, sen så försvann jag tillbaka till mörkret xD dock så märkte jag att flickans syster glodde som fan på mig :P så jag pratade vände mig om och pratade med syrran ist:P senare skällde farsan ut mig xD alla såg hur kvinnan blev arg, från =) till =( hon tänkte säkert ''vad fan håller han på med, ta bild på min dotter, är han pedofil eller'' xD

sen dess blev jag depp hela dagen hahah xD det var därför flickans syrra glodde som en galning på mig :P och jag som trodde jag var rolig :p


hoppas att dem aldrig hittar min blogg xD

Kommentarer
Postat av: David

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!



Hittar dom din blogg och ser bilden på deras dotter så kan du råka ut för problem, så om jag vore du skulle jag nog inte ha publicerat bilden... :P

2010-06-11 @ 20:07:52
Postat av: Vicky

peddooooo!, DET FINNS FLER TILLFÄLLEN att kolla på när jag uppträder broooshaaaään !

2010-06-12 @ 18:31:05
URL: http://vickytickys.blogg.se/
Postat av: tannis

cheeeee.....inte första gången :)

2010-06-13 @ 17:40:46
Postat av: pee

david: inte så stor chans att dem hittar hit och ser just den inlägget xD



vicky: din arab, jag är ingen pedo :P o dessutom vill jag inte se en kines som sminkar sig till något jag inte vet xD



thanh: jag vill se sånna bilder på tjejerna i shanghai ofc ungdomar not ungar :P

2010-06-13 @ 20:57:02
Postat av: becky

sääämst -_-

2010-06-14 @ 21:49:22
Postat av: pee

du är sämre :P

2010-06-15 @ 09:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0