....

ibland känns det konstigt, tillexempel här om dagen.

jag, syrran och brosan åkte inte till linköping med föräldrarna för vi ville hellre sitta hemma och spela borderlands xD  men när dem kom hem, köpte dem med hamburgare från max till oss xD

somehow blev jag rörd, somehow kände jag mig dålig till mood. Även om vi inte hängde med, tänkte dem på oss, en sådan sak skulle jag aldrig göra =( och vad har jag att ge tillbaka ? inget.

viserligen bestämde vi oss för att hänga med nästa helg xD

---------------------------------------------------------------

nu när man tittar noga, mamma och pappa börjar bli gamla, jag vet inte varför, det känns ont i hjärtat att se dem gråa hårstrån växa. Det känns inte bra som son, eller rättare sagt jag känner mig inte bra. Jag har inte varit någon bra son, vad har jag gjort för att ge tillbaka de tid dem har slösat på oss ? visst som person tänker jag mycket på att göra de äldre glad, men lättare sagt än gjort. Ibland gör det så ont, jag är 19 eller fuck jag är ju 20.....ne stämmer det ? fan jag är 21 eller är jag 22 ? 21 år  och värdelös till son, jag har inte ens tagit livet seriöst än, jag har inte ens haft ett jobb, inte ens tjänat pengar, jag har inte gett en enda öre till mina föräldrar, visst jag kanske kompenserar med annat. Och det kanske är fel att tänka så men, ibland mår jag dålig. Dålig att misslyckas som person, när ska jag växa upp? jag tar inte ens skolan seriöst.

morsan som sa på matbordet till syrran ''han behöver inte plugga så mycket för han har lätt att lära sig'' visst jag vet att morsan sa så för att skämta. Men inom mig känns det som ett pil rakt på. Varför tar jag det inte seriöst ?

inte för att jag inte ger mina föräldrar glädje, utan mer att jag själv tycker att det inte är tillräckligt

Kommentarer
Postat av: VIcky

Men kämpa då brorsan!, TA TAG I LIVET, annars kanske du ångrar dig ännu mer!, Om du vill prata finns jag alltid för dig här :D !<3

2010-03-27 @ 12:05:16
URL: http://vickytickys.blogg.se/
Postat av: pee

vem är du ?:P

2010-03-27 @ 12:21:17
Postat av: becky

vadå, blev du inte rörd när jag tog med mej choklad från båten då?? =P haha



för närvarande kan du inte ge tillbaka det som du fått, men som sagt kompenserar du med annat mah. Morsan ger mej pengar, jag kan inte ge tillbaka. Men jag kan dra hem och hjälpa till med hushållet, städa och så :p ... Jag ska betala tillbaka så fort jag får jobb :-) Då e d jag som tar hand om de, och inte tvärtom ;)



om du inte tycker det är tillräckligt, gör ett ishikawadiagram då ;)...varför inte tillräckligt? Hur kan du göra så att det blir tillräckligt? =P

2010-03-28 @ 12:21:09
Postat av: pee

bee, orka med dig :p det va ju bara så att jag kände så för just den stunden :P och din ishikawadiagram kan slänga sig i min toalett som toalettpapper :p

2010-03-28 @ 12:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0