Lg Bl20 White

Jag behöver en nyyyy mobiltelefon :P då min nuvarande n95 har så kass batteri, även om jag har en ny batteri räcker det endast i en dag. Spelar ingen roll vad jag använder den till, endast standby så dör den ändå efter 12 timmar :P

iam in love with this xD

sooo sexyyyy xD under 2000kr xD 5 mpx, synd att den endast har 2.4 skärm och ingen 3.5 hörlurs uttag -.- men den e så fin *droool*

omg omg omg, ju mer jag tittar på denna läckerheten ju mer vill jag ha den =( varför varför kan den inte ha 3.5 hörlursuttag och större skräm =(=(=(

Kommentarer
Postat av: Phuong

Vf sa du inte att det var en LG chocolate du ville ha xD

2010-03-10 @ 00:13:17
Postat av: peetah

ajuste det e choklad jag vill ha xD

2010-03-12 @ 11:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0