sur

Bee är känd för att glömma/tappa saker lite här och där, hon brukar ju tappa sitt busskort ganska ofta och sist när vi spelade biljard så sprang hon, Ja hon sprang till kassan för att betala xD

början utav spelet så såg jag hennes mobil liggandes på bordet, då tänkte jag ''hon kommer säkert att glömma den, den idioten'' och det gjorde hon xD men som tur var, var jag i närheten xD jag tog den xD dock så spelade jag som om hon hade glömt den där, så hon fick känna på hur det är att förlora en dyrbar ägodel xD Jag vet jag är elak xD det skulle ju dessutom vara så om jag inte var uppmärksam, det va trots allt sent på kvällen och jag var trött :P det roliga var att hon kom på mobilen efter 2-4 timmar :p hon började få panik, jag tog genast ut den för att inte göra situationen värre:P sen dess är hon sur på mig xD

Kommentarer
Postat av: becky

En vanlig och normal människa skulle gå direkt till personen och säga "du glömde den"...inte vänta tills personen reagerar -_-...lugnt pee, nästa gång du glömmer nåt ska jag oxå vänta tills du märker :-)

2010-03-12 @ 17:59:31
Postat av: pee

inte så jag är inte normal:P

2010-03-12 @ 18:28:45
Postat av: Jenny

Hahaha!! bra gjort Peeh!

2010-03-14 @ 23:49:08
Postat av: Phuong

Hade jag varit becky hade du fått en smäll mot magen Petäär xD

2010-03-17 @ 17:32:09
Postat av: peetah

jenny i know u are with me xD



p2: vadå :p varför det, dagens flickor löser allt med våld :P

2010-03-25 @ 14:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0