illustrator

tankade ner illustrator då pongi rekommenderade om den xD shiet för hi-tech för mig xD men jaa efter att testa lite så fann jag iaf ett par bra penslar xD grym det är med illustrators linje jämnfört med opencanvas :P iaf för dem som inte kör med pad :P  dock så vet jag fan hur man Suddar med illustrator -.- sudd verktyget verkar inte funka för mig, kan inte sudda, det hände ringet. Och färga vet jag inte hur man gör än xD så det blev att lägga lite färg i opencanvas xD


den blev lite konstig xD då jag gjorde denna lite snabbt för att testa il :P

man ser att det blir en liten skilnad med illustrator än opencanvas :p fast jag gillar mer opencanvas menyerna :P

Kommentarer
Postat av: becky

seee, du kan bli sån manga tecknare xD

2010-05-15 @ 20:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0