Welcome my hero xD

Yepp yepp XD sorry Sötis n95, nu har min baby kommit, nu har min hjälte kommit xD
först när jag packade upp skitet, kände jag en stark men söt doft av parfym xD ja tjejparfym, spred sig ur den lilla lådan min htc hero låg i xD

första inblicket av lådan var att den va skit liten :p seriöst skit liten xD
och efter 5 min tänkande fick jag upp luckan xD och fram kikade min htc hero xD
quite läckert ^^

dock är den ju narturligtvis begagnad :P men tjejen som är på 28 bast skötte väl hand om henne, dock så glömde hon skicka med hörlurar och laddare :p det var bara att slå en pling o så var dem på posten ^^  ohh tjejen glömde rensa minneskortet :P så där låg ju massa bilder, video och voiceclip :P hon såg ganska söt ut :P och hade en skit söt röst xD dock är hon inte svensk ?:P talade något språk jag inte fattade :P

o det första man gjorde, var självklart STEPHY WALLPAPER och på med min kära krodil och stephy hänge xD


android är underbar, älskar android butiken :P hihihii tack vare den kan jag skriva kinesiska och har en ganska bra kinesisk-ordbok i hjälten xD  Batteritiden är ganska ok jämnför med min dödad n95 batteriet, som har slitits ut som fan. Klarar 3h musik och ändå har jag kvar 80 procent av batteriet ^^

att skriva sms med en full touchmobil är pain in da ass :p tog mig ca 15 min för ett sms xD dock har jag märkt att det är ganska smidigt då även om du trycker fel så kommer rätt ord fram xD

kameran var väl inget att vara glad över, lite seg och inte lika bra kvalite som min n95, dessutom är den sämst vid ljus-fattiga miljö, fast vid ljus funkar mobilen ok.


hahahhah se så ful bilden blev pga kameran xD

touchen är ganska stabilt, kanske inte lika snabbt som en htc desire eller htc legend, dock funkar det utmärkt än så länge.

hmm dock är kulan lite cp ? man hör typ prasel när man scrollar med den :P kanske är det grus under kulan, får nog öppna den någon gång o rensa när jag ska byta till pink xD dock spelar de inte så stor roll då man sällan använder kulan.

den vita skalet känns underbar har för mig att endast den vita modellen har materialet av teflon, så det känns underbart xD

trodde mer att det skulle kännas gummiaktig som min n95 :P hmm känns inte lika hållbar som min n95 men vem vet :p känn ju större skärm ju större chans att den spricker :P

ohh jag älskar böjen på telefonens nedre del xD gör den unik xD



nu kvar står det att roota min hjälte så den får ännu mer super krafter samt om jag nu vågar byta ut skalet mot ett rosa skal :P man är ju tvungen att skruva dän hela mobilen och mecka, så finns det inte så många guide.

Dock ska jag väl byta min nintendo ds lite först då jag har allt hemma :P fan kommer ta sönder min ds =( men jag måste ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0