Hamburgare är mitt liv

Igår testade jag på det nya smaken nämnligen pizza chips xD smakade bara ost typ:p inte god =( what a let down , idag såg jag en sådan kupong hängande i kylskåpet från sibylla så ja jag stack ner till stan och köpte en TVÅ SUPER MEAL XD hallå köp 2 betala för 1 :p 2 x 150 gram hamburgare med dubbla pommes och dubbla cola xD endast för 65 spänn!!! okey den va inte så god :p men helt okey smakade hemlagad, lite större än mc donalds big tasty :P där efter åt man 2 donuts till efterätt... nu när mina goda päron kom hem hade de med sig hamburgare + nuggets från MAX självklart kunde man inte tacka nej :p nu så blir det kvällsmat och det blir pizza :P och imorn blir det taco .....should i kill myself ?XD

Kommentarer
Postat av: David

Du gräver din egen grav med kniven och gaffeln xD

2010-10-09 @ 20:14:40
Postat av: becky

men din tjockis..sluta ät massa skräpmat :-o

2010-10-10 @ 10:32:21
Postat av: pee

david: klart dör hellre med magen full än tomt :P



Bee: skräp är gott :p

2010-10-18 @ 15:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0