leka smart

Min Nintendo ds var ju lite broken på gängan, så köpte ju liksom ett nytt skal för att replace den, dock så förstörde syrran skitet och det glappar mellan skärmen..... så tänkte sälja den på tradera, dock så glappar den något mer då tejp biten där inne håller på att lossna, så jag tänkte leka smart och öppna upp den och tejpa om skitet :p yepp jag lyckas få upp skitet och tillbaka xD BUT POWER ON button funkar inte =/ dvs jag får inte igång min ds, förmodligen har själva plast-pinnen som sticker ut från komponenten gått sönder..... =/ blir inget säljade buhäähhä får replace en ny power switch och sedan sälja den, om jag lyckas :p

Kommentarer
Postat av: becky

värst va du blandar massa swedish and english liksom

2010-10-11 @ 18:10:33
Postat av: pee

yepp jag är engelskman xD

2010-10-18 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0