hi, my sweetheart



nyligen avslutade jag denna tw-serie, hi, my sweetheart.
Jag är så kär i rainnie xD rainie är så söt, både när hon spelar gullig och ond xD och hennes som kallade pojkvän är ful och irriterad :P dock efter 2-3 eps så är man van vid hans utseende och beteende, jag tyckte till och med att han var lite gullig -.-, dem är väl ett gullig par xD. Ouh rainies kompis som har varit kär i henne i 10 år är så, mr perfect xD till och med jag som kille tycker att han är 100 perfekt :P liksom pee, säger fina ord om en kille ? då måste han vara top of the top xD

finns roliga scener, gulliga kärleks scener och sorliga scener. När jag började med denna serie hade jag endast den i tanken, drömde om rainie xD shiet jag bölade nästan på vissa scener xD och visst slutet var helt okey, eller ja man kan ju förvänta sig ett lycklig slut, eftersom det är tw serie. Dock så var det också rätt irriterande vid slutet, jag vill bara slå slå slå slå slå killen. screw him to hell bastard.


en låt som gör mig glad xD:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0