gotta love dustinhome <3

skulle beställa mormors doroladdare från dustinhome, dock så om man beställde över 500kr fick man frifrakt. Som typiskt kines satsade man på det. Kan säga att jag endast tjänade på ace mousepaden, då själva frakten gick på 70kr.

1x doro laddare för 150kr
1x steelseries experience mousepad 300kr
1x ace edge mousepad 70kr

och allt ingick i studentrabatt xD så fick allt för mycket mycket billigare :p

Fick hem allt, glatt som ett litet barn. Doroladdaren fungerade inte, fick svag kontakt, säkert fel på mobilen som köptes via tradera -.- musmattorna var inget vidare :P

testade att göra en RMA på doroladdaren samtidig som jag hoppades på gratis frakt tillbaka med musmattorna.

Fick ett mail idag.

Dem skickar en ny doroladdare utan kostnad, och musmattorna som jag skulle häva, behövdes inte skicka tillbaka, dem fick jag behålla xD fick även pengarna tillbaks, gotta love dustinhome <3

Kommentarer
Postat av: becky

w00t, fick du allt gratis då?! o_O

2011-10-31 @ 02:24:16
Postat av: Anonym

nja inte gratis, fick betala 150kr för allt ink frakt:P för ett värde av 670kr (med studentrabatt)



shiet om jag räknar ihop utan studentrabatt så skulle allt ha kostat 915kr+120kr i frakt

2011-10-31 @ 12:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0